Påmelding
Frist: Søndag 12.januar 2025. Innmelding av musikk må være gjort innen 19.januar. All påmelding er bindene både for deltakelse i konkurranse og eventuelt work shop søndag.
Faktura
Troppene/korpsene mottar samlet faktura for alle påmeldte. Deltakelse forutsetter at faktura er betalt innen konkurransestart.
Viktig å huske ved påmelding!
Det er ikke anledning til å endre startnumre eller aldersklasser etter påmeldingsfrist, sørg for å være sikker på at all påmelding er korrekt og at alle startnumre er registrert før påmeldingsfristen.
Vær oppmerksom på at vedkommende som skal gjennomføre påmeldingen må være registrert med et styreverv i Styreportalen. Sjekk dette i god tid før du skal gjøre påmeldingen. Du finner mer informasjon om registrering i Styreportalen lenger ned på siden, og mer informasjon om påmelding i invitasjonen.
Ønsker du å gjøre deg kjent med påmeldingsløsningen finner du bruksanvisningen her: Påmelding til konkurranser i NMF – BRUKSANVISNING.pdf
Overnatting
Behov for overnatting og bespisning (antall som overnatter og forventet ankomst) gjøres direkte til teknisk arrangør: nordlysdrilliaden2025@gmail.com
Spørsmål og behov ved skoleovernatting kan gjøres direkte til teknisk arrangør. Annen overnatting gjøres av hver enkelt klubb/deltaker.
Work Shop
Workshop søndag avhenger av antall påmeldte.
PS. er det mange påmeldte brukes både lørdag og søndag som konkurransedag!
Priser
Deltakeravgift* : 390,-
Startkontigent Solo: 450,-
Startkontigent Duett: 750,-
Startkontigent Tropp: 1190,-
Medaljer: 95,-
Overnatting to netter*: 600,-
Overnatting kun én natt: 475,-
Kun festmiddag: 220,-
Workshop på søndag: 250,-
*inkluderer middag lørdag
Det vil bli servert kvelds fredag + frokost lørdag og søndag til overnattende gjester inkludert i prisen.
Lunsj workshop søndag, 75 kr pr utøver. Mer informasjon om dette kommer hvis det blir aktuelt.
For eventuell avmelding gjelder følgende betingelser:
Frem til 30 dager før konkurransestart: halv pris. Senere enn 30 dager før konkurransestart: full pris. Ved sykdom må refusjon søkes gjennom egen forsikring.
Samarbeid mellom tropper/korps
Dersom du skal melde på en samarbeidsduett eller -tropp, må du først sende inn dokumentasjon som bekrefter samarbeidet. Dette kan du gjøre allerede nå.
Dette må sendes inn så snart som mulig før påmeldingen.
Registrering av samarbeidskorps.
Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål angående påmelding: nordnorge@musikkorps.no
Viktige frister
12.januar:
- Frist for påmelding
19.januar:
- Frist for innsending av musikk
Publikumsinformasjon
Velkommen til en hel dag full av høy nivå på parketten og store drillprestasjoner! Vi oppfordrer alle våre publikummere til å heie frem deltakere som er i ilden. Vi gjør også oppmerksom på at det ikke er anledning å gå rundt dommerbordet, og ber om at alle viser hensyn til hverandre og de man har lyst å følge med på.
Billettsalg
Link til billettsalg vil bli offentliggjort så snart den er klar og i god tid før konkurransen. Billettene fås også kjøpt i døra, og kan betales med VIPPS.
Billettpriser til konkurransen:
Familiebillett*: 425,-
Voksen: 185,-
Barn**: 125,-
*2 voksne og 2 barn
**til og med 16 år, barn til og med 6 år gratis.
Billetter til konkurransen inkluderer premieutdelingen.
Om påmeldingen
Dersom du har problemer med påmeldingen, ber vi deg ta kontakt med marie_twirling@hotmail.com eller nordnorge@musikkorps.no så skal vi hjelpe deg. Vær obs på at svaret på påmeldingen kan havne i spamfilteret, så sjekk søppelboksen før du gjennomfører påmeldingen på nytt. Dette kan føre til unødig dobbelt fakturering og masse ekstra jobb for leder og kasserer i troppene.
Har du meldt deg på og helt sikker på at du ikke har mottatt bekreftelse, ta kontakt med oss, så finner vi ut av det og sender det link for videre påmelding.
NB! Personen som oppgis som «Korpsets kontaktperson» må være registrert som en del av styret, med tilsvarende navn og epostadresse i styreportalen.no.