Informasjon om konkurransen
Frister
- Påmelding: 5. februar
- Siste frist for endringer og avmelding: 20. februar. Etter denne fristen koster endringer kr 150 pr. endring.
- Konkurransedag: 29. mars. Merk: Ved høy deltakelse vil konkurransen deles i to dager. Dette vet vi rett etter påmeldingsfristen.
Startliste
Startlisten publiseres her og sendes ut til alle påmeldte deltakere så snart den er klar.
Overnatting
Informasjon kommer om overnatting, det jobbes med overnatting på skole. Pr. dags dato har Ålesund kommune stengt alle sine skoler for overnatting. Vi håper likevel at vi får unntak til dette arrangementet.
Det nærmeste hotellet er Thon Hotell Baronen, her i fra kan dere ta bussen til hallen. Bussen tar ca 10 min.
For rutetider se www.fram.no
Konkurransebilletter
Priser for publikum:
Barn t.o.m. 16 år og alle skolekorpsmedlemmer har gratis inngang.
Priser for betalende voksne:
kr 150,- for en dag.
Kr 250,- for to dager, om det blir to dagers arrangement.
Informasjonsbrev
Etter påmeldingsfristen blir det sendt ut informasjon om musikk osv.
Lunsj
Det kommer egen informasjon fra teknisk arrangør om kiosk og bestilling av lunsj.
Påmelding
Påmelding startnummer
For første gang bruker også vi program.no for påmelding. Påmelding gjør dere her: Påmeldingsskjema
Veileder for påmelding i program.no: Manual_Drill-arrangement
Ved problemer ta kontakt med ida@musikkorps.no
Samarbeid mellom korps
Dersom dere skal melde på en samarbeidsduett eller –tropp, må du først sende inn en søknad om samarbeid. Dette må gjøres senest tre virkedager før dere ønsker å gjøre selve påmeldingen.
Styrevedtak som bekrefter samarbeide må lastes opp i søknadsskjemaet. Her må det fremgå hvilket korps man samarbeider med, hvilke utøvere som skal samarbeide fra eget korps, konkurranseklasse og aldersklasse. Ved påmelding vil korpsene få tilgang til medlemmer i samarbeidene korps for å kunne gjennomføre påmeldingen.
Når søknaden er godkjent vil samarbeidet ligge som et alternativ/korps i påmeldingslisten. Her registrerer dere samarbeidet: Registreringsskjema
Avmelding og endring
Påmeldingen er bindende. En eventuell avmelding må skje skriftlig senest innen 20februar 2025. Ved senere avmelding i antall/trekninger, må korpset/ troppen likevel betale deltakeravgiften.
Ved endring etter fristen koster det 150 kr per endring.
Ved sykdom refunderes deltakeravgiften ved fremvisning av legeerklæring
Økonomi
Deltakeravgift
- Deltakeravgift: 300 kr per deltaker (ikke leder). Hver påmeldte tropp/ korps mottar ett gratis deltakerbevis til ansvarlig leder.
- Startkontingent solo: 400 kr per start
- Startkontingent duett: 750 kr per start
- Startkontingent tropp: 1100 kr per start
Faktura
Deltaker- og startavgiften vil bli fakturert umiddelbart etter avmeldingsfristen, og skal være
betalt innen forfallsdato. Dersom korpset/ troppen ikke har betalt påmeldingsavgiften innen konkurransen kan korpset/ troppen nektes deltakelse. Samle faktura på deltaker- og startavgift blir sendt til korpsets/ troppens registrerte adresse.
Retningslinjer og regler
Konkurranseregler og retningslinjer for konkurransen ligger nederst i saken. Det er viktig at korpsene setter seg inn i regelverk og retningslinjer i forkant av konkurransen.
Aldersbestemmelser
Alle som deltar må minst fylle 6 år innen utgangen av 2025. For NM kvalifisering må deltakeren fylle minst 13 år innen utgangen av 2025. Korpsene er selv ansvarlig for å sørge for å følge dette. Det vil bli gjennomført en kontroll av dette i etterkant.
Teknisk arrangør
Igjen er vi super heldig å få med oss Spjelkavik Drillklubb med oss som teknisk arrangør. Klubben tilrettelegger hallen, har sekretariat og bistår med personell, kiosk og vakter slik at vi skal få en så fin dag som mulig.
Kontakt
Drillfaglige spørsmål: Ida Kleiven Wågsholm, ida@musikkorps.no
Kontaktperson NMF Nordvest: Jørgen A. Brecke, NMF Nordvest,e-post: jorgen@musikkorps.no, mob: 454 14 522
Kontakt teksnisk arrangør, Spjelkavik Drillklubb: post@spjelkavikdrillklubb.no
Dokumenter
Last ned dokument
Opplastet av
Last ned dokument
Opplastet av